مرجع بزرگ دانلود
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:39 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی Diamond Islands به فارسی جزایر الماس نام یک بازی جذاب و فوق العاده زیبا در سبک پازل و فکری است. در هر مرحله از این بازی رایانه ای شما باید قطعه ای مکعب شکل را از نقطه معینی به نقطه ای دیگر برسانید و تمام الماس هایی که درون مراحل وجود دارد را بدست آورید. البته انجام این کارها به سادگی نیست و ممکن است برای بدست آوردن یک الماس مجبور باشید دقایق زیادی تفکر نمایید. گرافیک بازی با توجه به حجم کم بازی عالی است و مراحل بازی در نقاطی مانند بهشت استوایی، آتشفشان، جنگل ، خرابه های باستان و … است که هر یک شامل ده ها زیر مرحله هستند. در پایان پیشنهاد میکنم این بازی کامپیوتری زیبا را از دست ندهید.

| عکس زیر مربوط به نسخه ۲ این بازی می‌باشد |

Diamond Islands



ادامه مطلب ...

بازی اکشن و زیبای Power Rangers: Super Legends که البته به بازی Power Rangers 2 نیز معروف است مربوط به قهرمان آکروبات بازی است که حرکات جنگی درآمیخته با کنگفو را برای شما به نمایش خواهند گذاشت.

در این بازی شما باید با حداکثر توان خود در مقابل دشمنان بایستید. در بازی باید علاوه بر طی مراحل و ماجراجویی های خطرناک با هیولای عظیم الجثه ای که قصد نابودی دنیا را دارد مقابله کنید. موجودات شرور زیادی در طول بازی بر سر راه شما سبز می‌شوند که قصد نابودی دنیا و قهرمانان را دارند و وظیفه اصلی شما مقابله با این موجودات بد ذات است. بیش از ۲۰ ابرقهرمان با ویژگی های متفاوت در اختیار شماست و بازی گرافیک مناسبی را نیز در خود جای داده است.

لازم به ذکر است که حجم این بازی با فشرده سازی از ۱٫۱۶ گیگابایت به ۸۹ مگابایت کاهش یافته است و پس از خارج کردن فایل از حالت فشرده حجم بازی به ۱٫۱۶ گیگابایت خواهد رسید.

Power Rangers 2



ادامه مطلب ...

مجموعه آفیس ۲۰۰۷ یکی از بهترینو کاملاترین مجموعه های اداری است که در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شد. اما در این میان کابران زیادی به دلیل تغییر کردن محیط آفیس۲۰۰۷ تقریبا قادر به استفاده از این مجموعه نیستند. به همین خاطر برای شما دوستان این بار نرم افزاری را معرفی می کنم که بتوانید منوی آفیس ۲۰۰۷ را به صورت مونی کلاسیک آفیس ۲۰۰۳ در بیاورید. یعنی این که دیگر نگران منوی پیچیده ی آفیس ۲۰۰۷ نباشید، چرا که با نصب این نرم افزار یک منوی ساده از تمام امکانات آفیس ۲۰۰۷ در داخل مجموعه آفیس و متناسب با هر برنامه در قسمت بالای هر برنامه اضافه می شود.
پس اگر از کاربران قدیمی نرم افزار مایکروسافت آفیس هستید و به کار با ۲۰۰۳ عادت کرده اید این بسته نرم افزاری ، منو و نوار های ابزار قبلی را برای شما فراهم می آورد. این نرم افزار را نصب کنید تا منو های اصلی ، نوار های ابزار standard و formatting همچنین ابزار های جدید آفیس گنجانده شده در آن ها را همانند آفیس ۲۰۰۳ داشته باشید.

تبدیل منوی آفیس 2007 به 2003

Classic Menu 2003 for Office | Size: 2.5 MB | Direct Link

از قابلیت های کلیدی نرم افزاز ۲۰۰۷ Classic Menu for Office می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- امکان جابجایی منو ها،
- فعال و غیر فعال کردن آن ها
- پشتیبانی از کلید های ترکیبی جدا برای ابزار و نمایش منو ها در ابتدا و انتهای لیست
- کاملا سازگار با آفیس جدید

توجه: برای استفاده کردن از قسمت های مختلف آفیس باید برنامه ۲۰۰۷ Classic Menu for Office را اجرا کرده و در داخل برنامه Classic Menu for Office قسمت های مختلف منوی آفیس ۲۰۰۷ را تنظیم کنید.



ادامه مطلب ...

در این پست آهنگ کودکانه شاد و زیبای تولد با صدای نگار جهانشاهی ۱۲ ساله برایتان آماده شده است. این آهنگ از آلبوم مامانی برای مادران و کودکان ایران زمین انتخاب شده و بسیار مناسب برای جشن های تولد کودکانه می‌باشد.

دی جی نگار - آلبوم مامانی

DJ Ngear – Tavalod | Size: 2.5 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...
شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:55 :: نويسنده : جاوید بابایی

حتما شما هم تابحال با گداهایی که در سطح شهر به شیوه های مختلف گدایی می‌کنند برخورد کرده اید. در این پست چند نوع از این گدایی ها را در قالب کاریکاتورهایی برای شما آماده کرده ایم که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

گدایی به روایت تصویر - 3 سوت دانلود

بقیه تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.



ادامه مطلب ...
شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:54 :: نويسنده : جاوید بابایی

مجموعه ۱۲ ساعت فلش جدید و فوق العاده شیک برای تمامی گوشی هایی که فرمت فلش را پشتیبانی می‌کنند. این ساعت های فلش به عنوان محافظ صفحه نمایش میباشند که در یک فایل زیپ شده میتوانید از سایت مرجع بزرگ دانلود دریافت نمائید.

ساعت فلش برای محافظ صفحه موبایل



ادامه مطلب ...

در این پست تعدادی از پروژه های زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک را برایتان آماده کرده ایم. از سورس این پروژه ها می‌توان برای یادگیری و فهم بهتر مطالب استفاده کرد و همچنین دانشجویان پرتلاش می‌توانند این پروژه‌ها را به استاد تحویل دهند!
در صورتی که از این پست استقبال شود، پروژه‌های دیگری از زبان های برنامه نویسی های مختلف مانند Access ، سی پلاس ، Dot Net ، Asp.Net ، پاسکال و .. در سایت منتشر می‌شود.

پروژه های ویژوال بیسیک



ادامه مطلب ...

داستان صوتی و موزیکال گالیور در سرزمین کوتوله ها با فرمت MP3
| بهمراه تصاویر کودکانه و متن داستان |

گالیور

Galiver dar sarzamine kutuleha | Format: MP3 | Size: 4 MB | Direct Link



ادامه مطلب ...

اگر با نرم افزار Word آشنایی داشته باشید می دانید که یکی از قسمتهای این نرم افزار تهیه حاشیه برای متن نوشته است که از این طریق می توانید این کار را انجام دهید: ابتدا به منوی Format رفته و سپس گزینه borders and shading را انتخاب نمایید و سپس در منوی باز شده قسمت page border را انتخاب کرده و نوع حاشیه ها را از قسمت Art در زیر آن پیدا کنید.
علاوه بر حاشیه هایی که در آن قسمت وجود دارد شما میتوانید توسط یکی از فونت های نصب شده در سیستم خود سه نوع حاشیه یا کادر بسیار زیبا برای نوشته های خود تهیه نمایید. مراحل انجام کار بدین صورت است:

۱- صفحه نرم افزار Word خود را باز نموده جهت تایپ خود را برای نوشتن متن انگلیسی چپ چین قرار دهید.
۲- از قسمت فونتها فونت AGA Arabesque Desktop را انتخاب نمایید.
۳- سایز فونت خود را کمی بزرگ نمایید حداقل سایز ۴۰ پیشنهاد می‌شود.
۴- و اینک شروع به تایپ نمایید .
۵- برای رسم حاشیه با این فونت، هر حرف قسمت معینی از حاشیه را ترسیم می‌کند و با کمک این حروف در آخر می‌توانید به شکل دلخواه خود مانند شکل زیر دست پیدا کنید.

   



ادامه مطلب ...

این کیبورد پیانو پیشرفته که برای کامپیوتر های شخصی نوشته شده است به شما امکان استفاده از یک پیانو حرفه ای با امکانات بالا در محیطی مجازی را به آسانی و فقط با استفاده از کلید های صفحه کلید می‌دهد. کیفیت صدای بسیار بالایی را ایجاد می‌نماید و شامل ۱۲۷ آلات موسیقی و پرکاشن می‌باشد، این نرم افزار دارای Piano Chord های مختلف و توانایی تنظیم صوتی کامل پیانو از نظر صدا و زیر و بم بودن آن و … داراست. در پایان کار نیز می‌توانید اثر ساخته شده با فرمتهای مختلف صوتی ذخیره نمایید.

کیبورد پیانو حرفه ای



ادامه مطلب ...
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع بزرگ دانلود و آدرس downcenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.