مرجع بزرگ دانلود
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:15 :: نويسنده : جاوید بابایی

Winamp Pro 5.621 Build 3173 یک پلیر قوی جهت پخش فایلهای صوتی و تصویری میباشد. اين نرم افزار قابليت پخش فايلهاي صوتي با فرمتهای OGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 را داراست و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند. از قابلیتهای آن میتوان به پوسته های زیبا ، کیفیت بالای پخش و امکان آپدیت و دانلود ابزارهای جانبی اشاره کرد. همچنین این نرم افزار دارای قسمتی جهت تبدیل فایلهای صوتی میباشد و شما میتوانید تنها با چند کلیک سی دی و دی وی دی های Audio را به Mp3 تبدیل کنید.

www.Clickkon.com



ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:15 :: نويسنده : جاوید بابایی

Angry Birds Skin Pack یک تم بسیار زیبا برای ویندوز7 میباشد. این تم همانطور که از نامش نیز پیداست ویندوز شما را شبیه به بازی بسیار زیبای Angry Birds (پرندگان خشمگین) خواهد کرد. استفاده از این تم بسیار آسان میباشد ، تنها کافیست آن را اجرا کرده و پس از نصب استفاده نمایید.

www.Clickkon.com



ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:14 :: نويسنده : جاوید بابایی

Nod32 License Finder یا به اختصار NLF نرم افزاری ساده و سبک جهت دریافت آخرین و جدیدترین یوزر و پسوردهای آنتی ویروس Nod32 میباشد. این نرم افزار هر ساعت روز به صورت خودکار آپدیت میشود و شما تنها با اجرای آن و بدون تلف کردن وقت در سایتها میتوانید کدهای جدید این آنتی ویروس پرقدرت را دریافت نمایید.

 

ویژگی های nlf :
-ابزاری رایگان برای دریافت یوزر و پسوورد های نود 32
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
- بدون نیاز به نصب و بصورت پرتابل
- رابط کاربری جالب و کاربر پسند
- حجم بسیار کم برنامه
- دریافت اطلاعات بصورت سریع و فقط با یک کلیک
- اعلام زمان آخرین تست هر یوزر و پسوورد در برنامه

http://www.frsoft.info/wp-content/gallery/nod32/nod32logo.jpg



ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:13 :: نويسنده : جاوید بابایی

نرم افزار Anti Keylogger Elite را برای مقابله با هک شدن توسط کی لاگرها را قرار داده ایم .با استفاده از نرم افزار Anti Keylogger Elite شما به آسانی قادر خواهید بود کی لاگر ها، تروجان، کرم ها، بد افزار های جاسوسی و نرم افزار های مخرب را شناسایی و حذف نمایید. این نرم افزار با نظارت بر روی مناطق آسیپ پذیر سیستم به ویژه نظارت بر روی برنامه های کاربردی که هنگام اتصال به اینترنت امکان دسترسی به ارسال و دریافت دیتا و اطلاعات شما را دارند مانع از هک شدن و دسترسی افراد غیر مجاز به سیستم شما می شود. بعد از نصب این نرم افزار دیگر شما نگران نغض حریم خصوصی خود نخواهید بود.

www.Clickkon.com



ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:12 :: نويسنده : جاوید بابایی

این بار ورژن جدید بازی فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Space را  برای کامپیوتر در سایت مرجع بزرگ دانلود برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی ادامه سری بازیهای Angry Birds میباشد و همانطور که از نامش پیداست در این ورژن پرندگان دوست داشتنی بازی در فضا و سیارات دیگر به جنگ خوکهای بد جنس میروند. این بازی به همراه کرک و سریال نامبر و کاملاً تست شده ارائه شده است. پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

www.Clickkon.com



ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:11 :: نويسنده : جاوید بابایی

نرم افزار فشرده ساز WinRar 4.1.65 Full Version که یکی از پرکاربردترین نرم افزارها و لازم برای هر سیستم میبشد. این نرم افزار امکان فشرده کردن فایلها و همچنین اجرا کردن فایلهای فشرده شده را به شما میدهد.

این ورژن برنامه امکانات جدید و بیشتری را برای کاربران فراهم کرده از جمله امکان ساخت فایلهای فشرده با پسوند exe و همچنین اجرا کردن فایلهای iso , cab , rar و.... که پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

http://dl.clickkon.com/up/uploads/WinRAR%20401%20Final.png



ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:10 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی بسیار زیبا و فکری Treasure Mole را برای شما آماده کرده ایم. این بازی یک بازی فکری کم حجم میباشد که برای سنین پایین میباشد و برای کامپیوتر ارائه شده است. این بازی به صورت Portable (بدون نیاز به نصب) میباشد و با حجم کم پس از دانلود قابل بازی است. امید است مورد توجه شما قرار گیرد.

http://dl.clickkon.com/images/Treasure%20Mole.jpg



ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:9 :: نويسنده : جاوید بابایی

AVG PC Tuneup وسیله ای است برای برطرف کردن مشکلات کامپیوتر شما و بهینه سازی کردن آن برای رسیدن به بالاترین سطح کارایی . ابزاری قدرتمند که می تواند قسمت های حیاتی سیستم نظیر رجیستری و دیسک ها را از اطلاعات بیهوده پاکسازی کرده و قدرت آن را بازگردانی کند . این برنامه همانطور که از نامش برمی آید ساخت کمپانی قدرتمند AVG بوده و این تضمین را به شما می دهد که هیچ گونه مشکلی پس از اجرای آن برای کامپیوترتان وجود نداشته باشد .

 

http://dl.clickkon.com/up/uploads/AVG-PC-Tuneup-2012100026.jpg



ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:8 :: نويسنده : جاوید بابایی

Ace Translator 8.9.0.586 نرم افزاری قدرتمند جهت ترجمه متنهای شما با استفاده از اینترنت میباشد. این نرم افزار از تقریباً تمامی زبانهای دنیا از جمله پارسی پشتیبانی کرده و به شما این امکان را میدهد که متنها ، وب سایتها ، سندهای آفیس و... را به زبان دلخواه ترجمه کنید.

با پشتیبانی از زبانها : انگلیسی ، پارسی ، روسی ، عربی ، ترکی ، آذری ، چینی ، ژاپنی ، آلمانی ، اسپانیولی ، ایتالیایی ، فرانسوی و...

www.Clickkon.com



ادامه مطلب ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : جاوید بابایی

Babylon Pro 9.0.2 ورژن جدید دیکشنری پرقدرت بابیلون میباشد. این دیکشنری قادر به ترجمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان زنده دنیا از جمله زبان پارسی میباشد. با استفاده از این نرم افزار پرقدرت شما میتوانید ایمیلها و سایتهای به زبانهای دیگر را به زبان مورد علاقه خود ترجمه کنید. این دیکشنری در حال حاضر بیش از 30 میلیون کاربر از سرتاسر جهان دارد و همین امر نشان دهنده قدرت و پرطرفداری آن در تمام نقاط جهان است.

بعضی ویژگیهای Babylon Pro 9.0.2:

- پشتیبانی از 50 زبان از جمله پارسی

- مبدل واحد ها به یکدیگر (پول ، وزن و...)

- ارتباط مستقیم با Wikipedia

- قابلیت بروز رسانی

- و...

www.Clickkon.com



ادامه مطلب ...
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع بزرگ دانلود و آدرس downcenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.