مرجع بزرگ دانلود

قسمت ۱۸ فصل ۱ سریال فوق العاده دیدنی و درام Revenge – انتقام با زیرنویس فارسی
| بـا کـیـفـیـت عـالـی HDTV / بـا لـیـنـک مـسـتـقـیـم / از دست ندید |


دانلود فصل 1 سریال Revenge   انتقام با زیرنویس فارسی

نام سریال : Revenge – انتقام
ژانر : درام
کارگردان : Phillip Noyce
نویسنده : Phillip Noyce
بازیگران : Robbie Amell, Max Martini and Stephen Elliott
تاریخ انتشار : ۲۱ September 2011
سال تولید : ۲۰۱۱
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه
امتیاز : ۶٫۶/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد
کیفیت : عالی HDTV
فرمت : MKV
حجم : میانگین هر قسمت ۱۵۰ MB
کانال پخش کننده : abc آمریکا
تعداد فصل ها : یک فصل
فصل : اول
مترجم : علی (Ali-M)
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : زمانی که امیلی ، زنی با گذشته ای تاریک و مبهم وارد شهر جدیدی میشود همهگان از او استقبال میکنند . غافل از اینکه هدف او انتقامی دردناک از کسانیست که خانواده ی اورا نابود کردند …



ادامه مطلب ...
جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:9 :: نويسنده : جاوید بابایی

 

فیلم جدید و زیبا و اجتماعی منفی ۱۸ با کیفیت عالی DVD

کارگردان : اصغر نصیری
بازیگران : مهدی مقدم ، روناک یونسی ، فرهاد مهادیان , شهرام پور اسد , میترا معرفت و …

خلاصه داستان : آرش ( مهدی مقدم ) نوازنده گیتار که به مواد مخدر گرفتار است برای تهیه مواد از نامزد خود تقاضای کمک می کند . مریم به سراغ سامان میرود و گرفتار وسوسه های شیطانی سامان می شود او ناگزیر می شود که …

دانلود فیلم ایرانی منفی 18 با کیفیت عالی DVD



ادامه مطلب ...

موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای شادمهر عقیلی به نام آینده با ۲ کیفیت

( با کیفیت عالی HD 1080 – بدون تگ تبلیغاتی سایت )

دانلود موزیک ویدئو شادمهر عقیلی به نام آینده



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:24 :: نويسنده : جاوید بابایی

طراحی سه بعدی دکوراسیون با Flow Architect Studio 3D 1.6.2

Flow Architect Studio 3D استودیویی قدرتمند و آسان برای طراحی انواع معماری های سه بعدی می باشد . با این نرم افزار می توانید دکوراسیون منزل خود را به صورت سه بعدی و حرفه ای طراحی کنید و انواع اجسام و وسایل را به آن اضافه کنید . با قابلیت WYSIWYG شما هرآنچه را که طراحی کنید ، به صورت پیشنمایش خواهید دید . با استفاده از مدل های پیش ساخته شده کار طراحی را ساده تر کنید و در کمترین زمان به هدف مور نظر خود برسید . شما توانایی ساختن هرگونه دیوار و ایجاد اشیاء سفارشی را خواهید داشت و در پایان می توانید فایل های طراحی شده خود را در قالب یک انیمشن و یا عکس از نرم افزار دریافت کنید . در این نسخه قابلیت اعمال نور و سایه برای اشیاءی خود را نیز دارید .

 

برخی از ویژگی های این برنامه :

شما به سرعت و به آسانی می توانید ایجاد یک تجسم از هر جسم را طراحی کنید

داشتن ویرایشگر WYSIWYG برای مشاهده لحظه ای تغییرات

قابلیت ساخت دیوار و اشیای سفارشی و شخصی

ایجاد انیمیشن با انتخاب اشیاء هندسی

قابلیت استفاده از مدل ها، مواد و بافت های از قبل ساخته شده

اضافه کردن مدل های جدید به بخش library نرم افزار

و …

ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:21 :: نويسنده : جاوید بابایی
maya2013 ساخت انیمیشن 3 بعدی با Autodesk MAYA 2013
دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار Autodesk MAYA 2013 + کرک

Autodesk Maya نرم افزاری برای ساخت انیمیشن ۳ بعدی است که با داشتن امکانات خلاقانه و مجموعه ای از ابزار حرفه ای برای ساخت انیمیشن، مدل سازی، شبیه سازی ، رندرینگ ، matchmoving و ترکیب بندی روی یک پلتفورم توسعه پذیر را به شما می دهد.
مجموعه ابزار Maya برای ساخت جلوه های ویژه، ساخت بازی ، کارهای پس از تولید فیلم یا دیگر پروژه های انیمیشن های ۳ بعدی کاربرد دارد.
در Maya 2013 ابزارهایی جدید برای کمک به تسهیل جریان های کاری موازی و طراحی پروژه های پیچیده اضافه شده اند. این مجموعه ابزار قدرتمند و خلاقانه این نرم افزار با افزایش کارآیی آن به شما در ساخت محتوای بسیار با کیفیت تر کمک می کنند.

امکانات نرم افزار :
- Maya nHair : ساخت موهای واقع گرایانه و زیبا و دیگر داینامیک های دارای خمیدگی
- توسعه های Viewport 2.0 : کار خود را در یک محیط تعاملی قدرتمند ارزیابی کنید تا بتوانید تصمیمات خلاقانه تر و بهتر بگیرید.
- ویرایشگر جدید گره ها : ساخت، ویرایش و اشکال یابی گره های شبکه
- فیزیک گلوله : شبیه سازی بدن های ملایم و سخت در یک سیستم منفرد با استفاده از موتور فیزیکی گلوله AMD
- طراحی پوست Heat Map برای پوشش اولیه و دقیق اسکت
- خواندن و نوشتن فرمت چهار چوب کاری گرافیکی کامپیوتر Alembic
- انتقال انیمیشن توسط فرمت فایل آفلاین ATOM بین شخصیت ها
- هماهنگ سازی Trax Clip



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:21 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست! این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.. با بازی در این بازی در قرعه کشی 14 هزار یورویی این دوره شرکت کنید.

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:58 :: نويسنده : جاوید بابایی

بازی جنگ جهانی اول نسخه انلاین بازی جنرال معروف ( جنگ ارتش ها)

در این بازی کشور خودتان رو انتخاب کنید و با تسلیحاتی که در اختیار دارید اعم از تانک هواپیما های جنگی و پیاده نظام به کشور مورد نظر خود حمله کنید و ان را مستعمره خود سازید و در پایان هر دوره از جنگ جهانی در قرعه کشی نقدی میلیونی بازی شرکت کنید.

این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وارتش خود را بنا کنید و اغاز جنگ را به همسایگان خود خبر دهید!

توجه داشته باشید این بازی اسپانسر مالی میهن دانلود بوده ,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن این بازی را که توسط شرکت mena software بلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:56 :: نويسنده : جاوید بابایی


فروش ویژه لیزر انگشتری بیمز

 

 

پدیده سال 2012 را به انگشتان خود ببندید و دیگران را حیرت زده نمایید! نوشته ها و اشکال مورد علاقه خود را در فضا رسم کنید، فقط کافیست دست خود را حرکت دهید تا امواجی از رنگ ها با حرکت دست شما در فضا رسم شود...
این محصول دارای 4 انگشتر می باشد که به دست شما بسته می شوند و هر کدام از آنها دارای LED با رنگ های مختلف هستند. پس از بستن انگشتر های لیزری بیمز بر دست خود فقط کافیست در تاریکی شب و یا محیط های تاریک یا نیمه تاریک دست خود را حرکت دهید تا امواجی از رنگ ها با حرکت دست شما در فضا رسم شود، همچنین می توانید نوشته ها و اشکال مورد علاقه خود را در فضا ترسیم نمایید و حیرت مشاهده کنندگان را برانگیزید.
همچنین با این محصول می توانید در مهمانی ها و مجالس هم لحظات خوشی را رقم بزنید، زیرا از انگشتر لیزری بیمز می توانید به عنوان رقص نور بر روی دیوار هم استفاده نمایید، فقط کافیست محیط شما نیمه تاریک یا تاریک باشد تا با حرکت انگشتان خود بر روی دیوار رقص نور فوق العاده زیبایی را ایجاد نمایید. این محصول برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه اینترنتی میهن استور با یک سال گارانتی تعویض با قیمت استثنایی 11800 تومان عرضه می شود.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 11800 تومان

این بار در سایت مرجع بزرگ دانلود ، کتابی ارزشمند با فرمت PDF از ویل دورانت برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم  که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این کتاب تاریخی ، تاریخ تمدن-یونان باستان می باشد که مطمئن می تواند خواندن این کتاب لذت بخش باشد . 

 

tarikh tamadon کتاب تاریخ تمدن   یونان باستان اثر ویل دورانت با فرمت PDF



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:53 :: نويسنده : جاوید بابایی


 

مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها، بازی ها و سرگرمی های گوشی های آندروید عرضه شده در سال 2012، پکیج اورجینال و بسیار شکیل دارای هولوگرام شامل 2 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی فیزیکی
ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
- بیش از 600 نرم افزار تست شده به همراه توضیحات در دفترچه فیزیکی
- در حدود 150 بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده
- مجموعه بی نظیر از Wallpaper، Widget، زنگ موبایل و ... برای آندروید
- برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
- ابزارهاي روت كردت گوشي
- GPS برای سیستم عامل آندروید
- آموزش هاي كاربردي تشريحي به زبان فارسي
- و…
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 8900 تومان
پيوندها
  • ردیاب خودرو
  • همسریابی
  • درگاه واسط

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع بزرگ دانلود و آدرس downcenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.