بازی استراتژیک عصر خدایان با حجم ۱۶۸ مگابایت
مرجع بزرگ دانلود

در این پست قصد داریم بازی فوق العاده زیبا و خاطره انگیز Age of Mythology محصول کمپانی مایکروسافت را برای دانلود قرار دهیم. بازی عصر خدایان هنوز هم با گذشت ۱۰ سال از انتشار اولین نسخه اش ، یکی از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری به شمار می‌رود. موضوع بازی جنگ و نبرد میان خدایان و اسطوره های مطرح تاریخ ادبیات دنیا مانند زئوس، آفرودیت، پرسفونی و … است. نوآوری های بسیار زیبا و جدید در طی این بازی در زمینه بازی های استراتژیک، هیجان و ساخت و سازهای زیبا،ساخت و برپایی امپراطوری ها، آیتم ها بسیار متعدد در محیط بازی و به دور بودن از هر نوع تکرار و کهنگی در زمان خود از ویژگی های مطرحی بود که این بازی استراتژیک را در سال ۲۰۰۲ به یکی از برترین بازی های استراتژیک عرضه شده تا به آن زمان تبدیل کرد. این بازی به دلیل فیلم نامه بسیار زیبا و نوآورانه، گرافیک خیره کننده و زیبای خود در آن زمان و صدای فراگیر توانست نمره فوق عالی را از بسیاری از وبسایتهای برتر نقد بازی دنیا از آن خود کرد.

بازی
عصر اسطوره ها

Age of Mythology 1 (RIP) | Size: 168 MB | Direct Link

اما باز هم سایت مرجع بزرگ دانلود در اقدامی خدمتگزارانه نسخه کامل و البته کم حجم و ریپ شده این بازی را با لینک مستقیم برای دانلود عموم در سایت منتشر کرده است. حجم فایلی که دانلود می‌کنید ۱۶۸ مگابایت است که پس از خارج کردن از حالت فشرده حجم بازی به حدود ۷۰۰ مگابایت می‌رسد.

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱۶۸ مگابایت
پسورد فایل: www.3sotdownload.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع بزرگ دانلود و آدرس downcenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.